Αρχική Σελίδα » Πληροφορίες Ασφάλειας, Αποστολής, Πληρωμής & Επιστροφών

Πληροφορίες Ασφάλειας, Αποστολής, Πληρωμής & Επιστροφών

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Οι εξής τρόποι πληρωμής είναι διαθέσιμοι:
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Διαθέσιμες τράπεζες είναι η ΕΘΝΙΚΗ, EUROBANK, ΠΕΙΡΑΙΩΣ και ALPHA BANK.
  • Πιστωτική κάρτα. Υποστηρίζονται όλες οι κάρτες VISA και MASTER. Η ασφάλεια των συναλλαγών σας διασφαλίζεται μέσω του πρωτοκόλλου ασφαλείας SSL που διαθέτει η Τράπεζα που τις επεξεργάζεται.
  • Αντικαταβολή, με την παράδοση των προϊόντων.
*Παρακαλούμε ελέγξτε μαζί μας την διαθεσιμότητα των προϊόντων ΠΡΙΝ πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικής κατάθεσης.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα μας είναι συνήθως διαθέσιμα σε χρονικό διάστημα 2-5 ημερών. Σε κάθε περίπτωση εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με e-mail ή τηλεφωνικά για επιβεβαίωση και ακριβή προσδιορισμό του χρόνου παράδοσης. Εάν ο χρόνος παράδοσης είναι εκτός των αποδεκτών ορίων του πελάτη η παραγγελία μπορεί πάντα να ακυρωθεί. Επειδή τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια τάση στους προμηθευτές να μην διατηρούν πολύ μεγάλα στοκ στις αποθήκες τους ή έγκαιρη συνεννόηση μεταξύ μας είναι απαραίτητη προκειμένου να διεκπεραιωθεί ομαλά η παραγγελία σας και να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία. Τμηματικές παραδόσεις είναι απόλυτα εφικτές σε περίπτωση αγοράς πολλαπλών ειδών με διαφορετικούς χρόνους παράδοσης.

Η παράδοση μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:
  • Παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα στην Λ. Αλεξάνδρας 33 στην Αθήνα, στο ωράριο λειτουργίας μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε για διαθεσιμότητα πριν έρθετε!
  • Αποστολή από την Εταιρεία μας ή μέσω Πρακτορείου Εμπορευμάτων σε όλη την Ελλάδα. Για ογκώδη και πολύ βαριά αντικείμενα μπορείτε να επιλέξετε πρακτορείο εμπορευμάτων της αρεσκείας σας ή να σας βρούμε εμείς κάποιο. Εξαιρετικά ογκώδη αντικείμενα όπως ψυγεία-ντουλάπες ίσως χρειάζονται γερανό ο οποίος χρεώνεται έξτρα. Το κόστος συνεπώς ποικίλει αναλόγως των προϊόντων και του τόπου προορισμού τους, επιβαρύνει τον πελάτη και πληρώνεται σε εμάς ή στο πρακτορείο αλλά είναι σημαντικά λιγότερο από την αποστολή μέσω courier. Το εκτιμώμενο κόστος αποστολής εμφανίζεται στον παρακάτω πίνακα.
  • Αποστολή μέσω Courier σε όλη την Ελλάδα. Συνιστάται για μικρά και μεσαία δέματα. Το εκτιμώμενο κόστος αποστολής εμφανίζεται στον παρακάτω πίνακα.


  • ΕΥΡΟΣ ΒΑΡΟΥΣ
    ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ
    COURIER EMEIΣ ή ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ COURIER EMEIΣ ή ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
    0 ΕΩΣ 5 ΚΙΛΑ 4,00 € 4,00 € 4,50 € 4,50 €
    5 ΕΩΣ 7 ΚΙΛΑ 6,00 € 6,00 € 6,50 € 5,00 €
    7 ΕΩΣ 9 ΚΙΛΑ 8,00 € 6,00 € 8,50 € 6,00 €
    9 ΕΩΣ 15 ΚΙΛΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ 8,00 € ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ 7,00 €
    ΑΝΩ ΤΩΝ 15 ΚΙΛΩΝ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ 8,00 € ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ 15,00 € ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ
    ΓΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 80 ΚΙΛΩΝ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ
ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Ορισμένες φορές είναι πιθανόν να μην μπορούμε να είμαστε συνεπείς στις παραδόσεις μας λόγω επικίνδυνων καιρικών φαινομένων, απεργιών, κλπ. Στις περιπτώσεις αυτές επικοινωνούμε μαζί σας τηλεφωνικά για περαιτέρω συνεννόηση για τον χρόνο παράδοσης.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Επιστροφές και αλλαγές προϊόντων, άνευ αιτίας βλάβης ή χτυπήματος, μπορούν να γίνουν μέσα σε επτά (7) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή. Προϋπόθεση είναι να μην έχει καταστραφεί το προϊόν ή η συσκευασία του. Οι “Λευκές Οικιακές Συσκευές“ (πλυντήρια, κουζίνες, ψυγεία) συνήθως χρειάζεται να αποσυσκευαστούν για να ανέβουν σε ορόφους όταν δεν χωράνε σε ασανσέρ. Παρακαλούμε πολύ να είστε απολύτως βέβαιοι για την επικείμενη αγορά σας διότι αποσυσκευασμένα προϊόντα δεν επιστρέφονται άνευ σοβαρής αιτίας (π.χ. βλάβη).

ΒΛΑΒΕΣ & SERVICE
Η εταιρεία μας συνεργάζεται μόνο με επίσημους εισαγωγείς και όλα τα προϊόντα καλύπτονται από δύο (2) έτη πανευρωπαϊκή εγγύηση. Οι επίσημες αντιπροσωπείες καλύπτουν και το Service των προϊόντων τους όταν, και εφόσον αυτό χρειαστεί. Εάν δεν γνωρίζετε το πλησιέστερο σε εσάς Service καλέστε μας να σας κατευθύνουμε εμείς.
Σε περίπτωση που το προϊόν παραδοθεί ελαττωματικό ή χτυπημένο θεωρείτε “DOA” (Dead On Arrival) και το αντικαθιστούμε άμεσα εμείς. Παρακαλούμε κατά την παραλαβή μεγάλων οικιακών συσκευών (π.χ. ψυγεία) να ελέγχετε την συσκευή για χτυπήματα ενώπιον του μεταφορέα. Εάν διαπιστώσετε ότι αυτή είναι χτυπημένη πρέπει να μην την παραλάβετε και εμείς θα φροντίσουμε να την αντικαταστήσουμε άμεσα.

Συνέχεια
Κατασκευαστές